Priročnik za poročanje o korporativnem upravljanju

Who’s Running the Company?

 

 

Priročnik je nastal v sodelovanju IFC GCGF in ICFJ kot pomoč pri poročanju novinarjem o korporativnem upravljanju in ozaveščanju o vplivu, ki ga le ta ima na družbe, delničarje in širšo javnost. Namenjen je izkušenim novinarjem in urednikom, da bi v svojih reportažah lažje preverjali in prepoznali dogodke, ki imajo lahko resne posledice tako za sam razvoj in obstoj družbe, kot tudi za delničarje ter ostale deležnike.

Korporativno upravljanje med tradicionalnimi in novimi mediji

Objavljeno: 24.04.2017

Strokovna tema letošnjega članskega srečanja, ki je potekalo 20. aprila, je predstavila Korporativno upravljanje med tradicionalnimi in novimi mediji. Včasih je bila resnica »preprosta«, danes imamo alternativna dejstva. Včasih je deloval trikotnik PR-agencija-mediji, danes imamo poleg tradicionalnih medijev še družabna omrežja in spletne medijske platforme, ki predstavljajo nove načine direktnega komuniciranja.

Predstavili smo rezultate članske ankete, kjer smo videli katere tradicionalne medije in družbena omrežja spremljajo naši člani, kakšna je njihova strategija in odziv na družbenih omrežjih in kako zaznavajo razliko med tradicionalnimi mediji in novimi z vidika resničnosti. Pogledali smo tudi kakšen je vpliv družabnih omrežij in podobnih komunikacij na trg kapitala - en sam nepremišljen “čivk” (tvit) namreč lahko v trenutku odnese milijarde dolarjev premoženja delničarjev.

Na panelu pa smo se z različnimi strokovnjaki pogovarjali kako novi medijski svet spreminja medijsko pojavnost družbe in njene uprave ter kako v novem medijskem svetu komunicirati in upravljati tveganja ugleda.

 Zenel Batagelj (partenr, Valicon d.o.o.), dr. Aljoša Valentinčič (redni profesor, Ekonomska fakulteta, UL), Robert Trnovec (direktor, Microsoft d.o.o., Ljubljana) in Peter Frankl (direktor in glavni urednik časnika Finance)

Nekaj vsebinskih utrinkov iz razprave:
- Stvari se fundamentalno spreminjajo. Težišče vpliva in nakupnih navad potrošnikov poteka preko online orodij. Vse se seli tja, kjer so kupci in to je na spletu, zato naj bi družbe, njeno vodstvo in produkti imeli ustrezno pojavnost v novih medijih. Morajo biti vidni v digitalnem svetu.
- Normalno je, da gredo najvišji vodilni skozi trening javnega nastopanja, ampak ali so šli na tečaj “twitanja”?
- Najvišji vodilni se v novih medijih odzivajo na aktualno dogajanje osebno, so pri tem avtentični in povedo, kar mislijo, da je prav. Njihove vrednote glede vsebine in načina komuniciranja so usklajene z vrednotami podjetja. PR podpora je namenjena zgolj sami tehnični objavi na različnih spletnih platformah in v novih medijih.
- Linkedin je zmeren in pameten. Twiter je postal velika “kanalizacija”, zato ga pametni ljudje zapuščajo.

>>> fotogalerija
>>> Vpliv družabnih omrežij in podobnih komunikacij na trg kapitala, dr. Aljoša Valentinčič
>>> Predstavitev rezultatov članske ankete »Korporativno upravljanje in novi medijski svet«, mag. Irena Prijović