Gradiva izobraževanj

O pomenu in korporativni integriteti v praksi - razvoj kompetenc za nadzornike

Na Združenju nadzornikov Slovenije (ZNS) smo skupaj z drugimi partnerji že leta 2014 pripravili in kasneje promovirali Smernice za oblikovanje korporativne integritete po vzoru OECD smernic. Z webinarjem, ki je potekal 25. marca 2022 smo želeli narediti korak v smeri razvoja kompetenc za nadzornike na tem področju.

Verjamemo, da doseganje minimalnih standardov v družbah zgolj v obliki skladnosti s pravili, ni dovolj. Sledenje pravilom se samodejno ne prevaja v integriteto ali uspešnost, ampak predstavlja le odsotnost določenih tveganj. Ravno ta točka pa za podjetja predstavlja priložnost, da so družbeno odgovorna ter da spoštujejo dobre poslovne običaje, etiko in integriteto. Samo s tem bodo na dolgi rok prepričala in izpolnila pričakovanja delničarjev in družbenikov, zaposlenih, strank in poslovnih partnerjev kot tudi širše družbe.

Člani nadzornih svetov lahko s poznavanjem in spremljanjem področja korporativne integritete v družbah pomembno pripomorejo k temu, da odgovornost, zaupanje in integriteta v družbah postanejo prednostna naloga in osnova poslovanja.

Celoten dokument je na voljo samo članom ZNS.

Postanite član ZNS Prijava v moj ZNS

Brezplačno prenesite celoten dokument! (1/2)

Nečlanom omogočamo prenos dveh celotnih dokumentov iz naše bogate knjižnice izobraževalnih vsebin!

Največkrat prenešene vsebine

O pomenu in korporativni integriteti v praksi - razvoj kompetenc za nadzornike

Na Združenju nadzornikov Slovenije (ZNS) smo skupaj z drugi ...

Poglej dokument
01. 04. 2022 - Gradiva izobraževanj - Boštjan Trstenjak etika, korporativna integriteta

Priporočila dobre prakse sodelovanje delavcev v organu nadzora

Priporočila dobre prakse sodelovanje delavcev v organu nadz ...

Poglej dokument
05. 10. 2023 - Gradiva izobraževanj - dr. Anja Strojin Štampar in Gorazd Podbevšek sodelovanje delavcev

Piškotki

To improve functions this website uses cookies.
By using this site you agree to the use of cookies.

Open/close