Seminar

Trajnostno poslovanje - razvoj kompetenc za člane nadzornih svetov

Kristalna palača, Ljubljana | 23. junij 2021 | 8.00 - 13.00

NAMEN SEMINARJA je udeležencem predstaviti potrebna znanja za razvoj in dopolnitev kompetenc s področja trajnostnega poslovanja gospodarskih družb. Na seminarju bo poudarjena odgovornost, ki jo imajo člani nadzornih svetov za usmerjanje trajnostnega poslovanja s poznavanjem poslovnih modelov in strategij za trajnostno poslovanje.

Na seminarju bo uvodoma predstavljen regulatorni okvir za evropsko zeleno preobrazbo, prihajajoča evropska direktiva za trajnostno poročanje (CSRD), ki bo prenešena tudi v nacionalno zakonodajo ter trendi na področju trajnostnega razvoja. Osrednji del seminarja je namenjen temi razumevanja trajnosti in značilnostim trajnostnega poslovanja ter s tem povezanimi tveganji. V zaključnem delu seminarja pa bomo predstavili proces priprave trajnostne strategije, njihove posebnosti ter spremljanje in poročanje o trajnostni uspešnosti.

Seminar je namenjen članom nadzornih svetov, vendar je primeren tudi za člane uprav in predstavnike različnih strokovnih služb, ki so vpete v aktivnosti za trajnostno poslovanje gospodarskih družb.

Trajnostno poslovanje kot prispevek gospodarskih družb pri trajnostnem razvoju širše družbe vključuje vrsto aktivnosti. Pobude, spodbude, strateški premisleki, spremembe poslovnih modelov, strateških ciljev – pri vseh teh ključnih aktivnostih in presojah je ključen prispevek nadzornih svetov in uprav, ki so jim zaupali vodenje družb.

Program

23. 06. 2021

8.00
Registracija
8.30
UVODNI POZDRAV - KORPORATIVNO UPRAVLJANJE IN TRAJNOST
mag. Irena Prijović mag. Irena Prijović
*
REGULATORNI OKVIR ZA EVROPSKO ZELENO PREOBRAZBO

- Akcijski načrt za financiranje trajnostne rasti, EU taksonomija.
- Zeleni dogovor EU.
- Novosti podnebno energetske-zakonodajne »Fit for 55« (55 % znižanje emisij do leta 2030) in razvoja okvira podnebne politike EU.
- Evropska direktiva za korporativno trajnostno poročanje (CSRD).
- Trendi na področju trajnostnega razvoja.

mag. Mateja Treven mag. Mateja Treven
9.40
Odmor
9.50
TRAJNOST IN VPLIVI POSLOVANJA

- Razumevanje pomena trajnosti.
- Značilnosti trajnostnega poslovanja.
- Neposredni in posredni vplivi poslovanja.
- Sedanje in izhodiščno stanje vplivov.
- Potrebne aktivnosti na poti trajnosti.
- Nadzor nad tveganji povezanimi s trajnostjo.

mag. Blanka Vezjak mag. Blanka Vezjak
11.20
Odmor
11.30
TRAJNOSTNE STRATEGIJE

- Priložnosti za podjetja - iskanje inovativnih rešitev, ki odgovarjajo na trajnostne izzive.
- Proces priprave trajnostne strategije - vključevanje deležnikov.
- Posebnosti trajnostnih strategij - od vizije do kazalcev za strateško kontrolo.
- Spremljanje in poročanje o trajnostni uspešnosti.

prof. dr. Adriana Rejc Buhovac prof. dr. Adriana Rejc Buhovac
13.00
Zaključek

* Organizator si pridržuje pravice do spremembe programa.

Informacije
Ob prijavi treh ali več oseb iz enega podjetja vam nudimo 5% popust.
Fizičnim osebam ponujamo možnost plačila na obroke.

Kotizacija vključuje tudi vsa gradiva za udeležence.

PLAČILO:
Kotizacijo je potrebno poravnati najkasneje dva (2) dni pred pričetkom na: Združenje nadzornikov Slovenije, Dunajska cesta 128a, Ljubljana, poslovni račun št. SI56 0205 3005 0549 021 (NLB, d.d., Ljubljana). DDV v ceni ni obračunan. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. ZNS je davčni zavezanec - ID DDV: SI80341942.
Račun za udeležbo pošljemo po zaključku programa. Na vašo željo vam za plačilo kotizacije pripravimo predračun.

ODJAVE:
O morebitni odsotnosti nam vsaj dva (2) dni pred začetkom dogodka pošljite pisno obvestilo na naslov: info@zdruzenje-ns.si, sicer zaračunamo celotno kotizacijo. Neplačilo predračuna ne pomeni avtomatične odjave. Odjava mora biti pisna.

Vplačanih kotizacij za prijave, ki niso pisno odpovedane najmanj dva dni pred pričetkom programa, ne vračamo. Mogoče pa so zamenjave udeležencev, sporočite nam le ime in priimek osebe, ki bo nadomestila prijacljeno osebo.

Vnaprej se zahvaljujemo za razumevanje.

Dodatne informacije:
Katarina Romih, vodja pisarne ZNS, T: 01/ 530 86 40 ali E: katarina.romih@zdruzenje-ns.si


Aktualni dogodki

Postanite član ZNS in si zagotovite številne prednosti:

  • vse strokovne vire, ki so potrebni za vaše delo,
  • gradiva in posnetke izobraževanj,
  • hitro strokovno pomoč in dostop do zbirke pravnih nasvetov,
  • obveščanje o domačih in mednarodnih novostih, strokovnih stališčih ZNS, odprtih javnih pozivih za članstvo v nadzornih svetih ali komisijah,
  • udeležba na brezplačnih članskih dogodkih in znižana kotizacije za izobraževanja.

Člane spodbujamo k strokovnemu razvoju in spoštovanju profesionalne etike.

Več o članstvu

Slika 1
Slika 1
Slika 1
Slika 1

Združenje nadzornikov Slovenije v številkah 2023

729

članov

13

korporativnih članov

661

imetnikov Certifikata ZNS

3273

imetnikov Potrdila za nadzornike

48 izobraževanj

1093

udeležencev izobraževanj

Piškotki

Spletno mesto za namen izboljšave delovanja uporablja piškotke.
Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov.

Odpri/zapri