SDH je z namenom vzpodbuditi družbe s kapitalsko naložbo države k organiziranju elektronskih ali virtualnih skupščin (če obstaja vsebinska potreba za njihovi sklic) ter z namenom poenotenja ureditev in praks pripravil tri vzorce pravil, ki se uporabijo v odvisnosti od tega, ali gre za elektronsko skupščino na podlagi določb statuta (v tem vzorcu je tudi predlog novih določb statuta, ki naj jih predhodno sprejme skupščina, da bo zagotovila ustrezno statutarno podlago), elektronsko skupščino na podlagi določb ZIUOPDVE ali virtualno skupščino na podlagi določb ZIUOPDVE. Potrebno je opozoriti, da je zakonodajalec v ZIUOPDVE časovno zelo omejil uporabo določb, ki se nanašajo na elektronske oziroma virtualne skupščine, namreč le na skupščine, ki so sklicane v času drugega vala epidemije COVID-19. Po našem mnenju navedeno pomeni, da se skupščina lahko izvede na podlagi ZIUOPDVE tudi v času po preklicu epidemije, če je bila skupščina sklicana na podlagi ZIUOPDVE v času, ko je epidemija še trajala. Prav tako pa je treba upoštevati še zgoraj citirano izjemo v 80. členu ZIUOPDVE, ko je bila skupščina sklicana v skladu z rednimi določbami ZGD-1 pred uveljavitvijo ZIUOPDVE, izvedena pa v času po uveljavitvi ZIUOPDVE. Tudi taka skupščina je lahko ob ustrezni spremembi sklica in objavi spremembe sklica ter objavi pravil za njihovo izvedbo izvedena tudi kot elektronska skupščina ali izključno kot virtualna skupščina.
Nazaj
Sorodne novice

European Corporate Governance Barometer
Ključni trendi v korporacijskem upravljanju.
Preberi več


Častno razsodišče opozarja na prepoznavanje in ustrezno ravnanje v pri
Preberi več