V slovenski korporacijski praksi prevladuje stališče, da je upravo težko zakonito odpoklicati. V javnosti pa se hkrati pogosto problematizira sklepanje sporazumov o predčasnem prenehanju mandata kot način dogovora o razhodu v primerih, kjer je predlagatelj prenehanja mandata nadzorni svet. V ospredju sta v slednjih primerih običajno vprašanje glede razlogov za predčasen zaključek mandata posameznega člana ali celotne uprave in presoja, zakaj nadzorni svet uprave ni raje odpoklical. Zlasti kadar naj bi za predčasno prenehanje mandata obstajali krivdni razlogi za odpoklic uprave. Javni diskurz se takrat navezuje predvsem na morebitno odpravnino in/ali morebitno nadaljevanje zaposlitve v družbi. Razlike v dostopnosti teh informacij nastajajo med zasebnimi družbami, kjer je ta diskretnost več ali manj zagotovljena, in družbami, ki so javne delniške družbe, ali družbami s kapitalsko naložbo države, kjer so ta razkritja v letnih poročilih družb oz. so predmet razkritja skladno s pravili o dostopu do podatkov javnega značaja
Celoten dokument je na voljo samo članom ZNS.
Največkrat prenešene vsebine
Slovenski kodeks upravljanja javnih delniških družb
Kodeks podaja priporočila dobre prakse upravljanja, nadzora in vodenja javnih delniških dru ...
Poglej dokumentKodeks upravljanja za družbe s kapitalsko udeležbo lokalnih skupnosti
Komisija za preprečevanje korupcije, Skupnost občin Slovenije, Združenje mestnih občin Slov ...
Poglej dokumentPriporočila za revizijske komisije
Ta priporočila so namenjena za uporabo v vseh družbah, ki so subjekti javnega interesa  ...
Poglej dokumentKodeks korporativnega upravljanja družb s kapitalsko naložbo države
Kodeks korporativnega upravljanja družb s kapitalsko naložbo države je namenjen državnim dr ...
Poglej dokument